#OFW_FEBRUARY2009

fashionweekfeb2009

Jeg vet jeg har mast lenge om OFW 2009, men det er mest fordi det blir min siste før jeg flytter til danmark, vet ikke helt om jeg kommer til å få invitasjoner til København Fashion Week…og det er drit kjiip å vite at jeg alltid er invitert til oslo fashion week *snuffs*

Uansett å er jeg invitert på en hel del andre visninger ogsåm så jeg gleder meg veldig, og skal gjøre det beste ut av det, selvfølgelig 🙂 Akkurat nå vet jeg ikke selv hvordan programmet ser ut, men skal definitift blogge om det når jeg får programmet i posten eller i hånda 🙂 hehe jeg gleder meg 🙂

Comment

