#OFW09_OPENING

img0355

 

Jeg har geldet meg kjempe lenge til åpningen, jeg hadde på meg en vintage leopard kjole, den var kjempe populær på åpningen, ble fotografert for et blad, som lurte på hva jeg hadde på meg, kjempe spennende 😀 tihi, følte meg spesiell! 🙂 Bortsett fra det var åpningen veldig bra, vinneren av Nåløyet 2009 ble: FIN

Skal oppdatere mer uttover uken, da jeg skal på fler visninger. Neste år skal jeg mest sannsynlig på København Fashion week. Spennende :D:D Jeg har masse masse bilder, som jeg skal prøve å legge opp slik at jeg får delt min opplevelse med dere andre som leser og som ikke var der 🙂

Comment

