#DAY_1:PROJECT_UKM

DAG 1

Jeg har sovet tungt i natt, grunnen er kanskje det at jeg har allerde klart å tenge 10 skisser til moteshowet jeg skal ha på UKM. Jeg la meg i 1 tiden og stod opp ca 5:30 i dag og føler meg ganske uthvilt.

Jeg har bestemt meg for å kalle dette lille prosjektet for “Project UKM”. Grunnen til dette er vel at jeg prøver å være litt streng mot meg selv, slik at jeg blir ferdig i tide, gjerne før, fordi jeg må orden koreografi med modellene, og de må øve seg å bytte klær på noen sekunder bare :O Jeg er rimelig spent, men jeg har troen på disse jentene mine 🙂 Har jeg tid til overs skal jeg se om jeg ikke får skaffet jentene noen badekåper med navnet på klesmerket mitt brodert på ryggen 🙂 hehe!

Nå skal jeg bare slappe av litt før jeg skal lage arbeidstegning til kjolene (hvordan kjolen ser ut når du lager den). Etter det skal jeg på førpremiere på en norsk film som heter Appelsinpiken. -skeptisk, siden jeg ikke liker norske filmer egentlig.

BrrrRRrrRRrrrRr var så kaldt at jeg lagde meg varm kakao <3<3

hotchocolate
p. s. Dette er et jukse bilde fra nettet (orket ikke å hente kameraet mitt :P). Men jeg hadde krem og sjokalde saus på!
Comment

