#DAY5:PROJECT_UKM

DAG 5

bilder ced 001

I dag har jeg valgt å ta det med ro, jeg skal snart arbeide med mønsterkonstruksjon, ført må jeg finne den store rullen min med papir, jeg mistenker at den er forsvunnet…DET KAN DEN BARE IKKE HA GJORT!…for da sliter jeg nemlig! Ellers så er jeg veldig glad for at jeg ikke stod opp klokka 7, stod opp 10 og det er greit forsovit, kanskje ikke så rart da jeg la meg i 3 på natten.

Jeg vet ikke helt hva jeg finner på om jeg ikke finner den dumme rullen…nei jeg går å leter!

Comment

