#DAY6:PROJECT_UKM

Jeg er SKIKKELIG deprimert og forbanna (som dere kanskje merket på grunn av overskriften min)…Elkjøp ringte meg i sted og fortalte meg at de kunne ta 5000 kr for å reparere pc'en min…FEM-FUCKING-TUSEN-KRONER! Kan noen føle sinnet mitt? Det kan hele Oslo tror jeg…Jeg har ikke 5000 kr liggenes hjemme, jeg tjener ikke en gang 5000…Så sier mannen i telefonen “Det er bedre å kjøpe en ny pc”. Vettu hva…det er sant. MEN da skal jeg FAEN meg ikke kjøpe en pc fra elkjøp fordi jeg er dritt lei stedet, jeg er dritt lei kundebehandlingen- DE SUGER! tydligvis. De har nå solgt meg 2 defekte laptoper. Den andre fikk jeg i hvertfall mot den første…men viser seg at begge er like defekt. Mf's.

Jeg burde nesten ta noe IKT kurs og lære meg å reparere mine egene pc'er for det er jo nesten vanlig at nettopp de tingene blir ødelagt for tiden. Jeg hørte et sted at pc'er og mobiler er produsert slik at de bare varer en kort stund…nå vet jeg ikke helt om det er sant…men for laptopene mine var det slik.

Det er allerede dag 6 og er ca 2 uker igjen til motevisningen min og jeg vil ikke gjøre noer mer, på grunn av det som har skjedd..Jeg har egentlig ikke tid til å holde på slik men, jeg vil ikke…ikke i dag as…vil sørge litt over at jeg er pc-løs en GOD tid framover!

Comment

