#DAY7:PROJECT_UKM

DAG 7

lykken står meg nær igjen…jeg har blitt frastjålet alt inni lommeboka men IKKE SELVE LOMMEBOKA :O og månedskort sliret mitt med bankort og diverse månedskort inni…og det SUGER…i går fikk jeg vite at jeg må betale 5000kr for å få reparert pc'en min og i dag mister jeg lommeboka osv…den dagen jeg får lønn liksom! GREAT!

Jeg har fått kjøpt minimalt med ting, siden bankkortet forsvant like etter innkjøpet av stoff. Jeg har sperret av bankkortet og ringt hittegods senteret, der en fyr som snakke EKSTREMT dårlig norsk ba meg om å vente til mandag med å ringe og høre om de har fått inn noen månedskort. Men tviler på at de har det…

Vet ikke om jeg har mer å si enn at jeg sitter å furter…jeg vil ikke sy, jeg vil være litt lei meg rett og slett (selvom jeg ikke har tid)

Comment

