#DAY11:PROJECT_UKM

bilde 005 bilde 006

bilde 003

Yessda 😀 Jeg er så fornøyd med den første kjolen som er ferdig 🙂 Over ser dere min lillesøster stå modell for kjolen min, den er skreddersydd til henne, så den sitter som et skudd 🙂
Jeg har også sendt søknaden min til teko (dansk moteskole) og er kjempe nervøs, jo og jeg sendte forresten kameraet til Hanne Marie også så den er på vei ^^
Klokken er halv 6 og jeg får ikke sove, så jeg har lagd meg en kjempe god kaffelatte, med masse skum…NAAAM! Så skal jeg arbeide til jeg stuper. hehe

Comment

