#UKM_POSTER

dsc01399

altså…når man ser klesmerket sitt på UKM plakaten så kan man ikke hjelpe å smile…spesielt ikke når det står på plakaten i HVER ENESTE OFFENTLIG TRANSPORTKJØRETØY  I OSLO 😀 weeeeeeee
Unnskyld for skrytingen, føler det har blit litt VELL mye i det siste, men jeg tror det er fordi det ENDELIG har gått opp for meg at jeg faktisk har kommet meg videre i UKM med mitt eget design. Jeg blir ør, må sitte ned litt *puste ut* og dette er ikke noe aprilsnarr. This is the REAL DEAL!!
Comment

