#2DAYS2GO

Jaaaa dere 😀 Er nå to dager igjen til Fylkesmønstringen i UKM 😉 hehehe jeg er faktisk ikke sååå nervøs som jeg trodde, men det har ikke gått opp for meg at jeg faktisk er i fylkesfinalen 😛

Det er sikkert mange tøffe konkurrenter, men som jeg så er det mest rap og dans…og når man er den eneste i oslo og kanskje hele norge med moteshow, ja da er vel jeg en tøff konkurrent selv.

Jeg husker da jeg var i bydelsmønstringen for Gamle Oslo, det var en rap gruppe som gikk videre i rapen deres hadde de lagt inn en setning som gikk slik “vi har sittet opp hele natten og fullført denne sangen”. Det er ikke frekt ment mot de i den gruppen altså, men det er å “smiske” litt synes jeg…for alle har vell slitt like mye på sin egen måte…så jeg må le litt, litt teit å få med seg det, de skulle bare visst hvor mye jeg gjorde før showet.

heheh. For de av dere som bor i Oslo; håper dere kommer å ser på moteshowet.

Sted: sentrum Scene
Tid: kommer…
Dato: søndag 19.april

vi sees kanskje?

Comment

