#HALLOWEEN_COSTUME

Som en del av dere fikk med dere, så lagde jeg mitt eget halloweenkostyme 🙂
Disse bildene jeg har under er fra da jeg begynte å lage hårpyntet mitt, siden ingen kostymebutikker i Norge selger Cleopatra hodepynt for seg selv. Da må man lage sitt eget.

halloween 09 209

halloween 09 211halloween 09 210

halloween 09 212

Siden jeg brukte en hel natt på å sy antrekket mitt tok jeg ikke bilder av prosessen 😛 hehe. Men jeg har tegnet hvordan jeg ønsket at kjolen skulle bli og så lagd den. Så her har dere design skisse og ferdig produkt på meg 🙂 Copyright tilhører meg på alle bildene 🙂
Bilde 1 til venstre (from the left): Desing skisse
Bilde 2 i midten (in the middle): Meg med ferdig designet kjole og ferdig pyntet
Bilde 3 til høyere (to the right): Sånn ser hodetpyntet ut fra siden 🙂 veldig fint ikke sant?

mobil 125 copy dscf7017cimg4498

(Trykk på bildene for å se dem i større format)

Comment

