#OSCARS_2010

Jeg satt oppe hele natten for å få med meg en stor begivenhet og en av mite favoritt utdelinger. VI snakker om Oscar utdelingen selvfølgelig. glamourøst og spennende. I år var det mange bra nominerte i de fleste kategoirer synes jeg. Jeg ventet på at Sandra Bullock skulle få meg seg en stautett og Morgan Freeman. Og viktigst av alt for meg, er å få meg meg kjolene! Og jeg er relativt fornøyd med kjolene ingen overdramatisk stygge i år, takk lov!


Her vinner “the young victoria” oscar for beste kostyme. Jeg skrek så høyt at jeg tror jeg vekket Pabla.


Ekstremt vakre Sandy. Jeg og min mamma har vært fan av henne lenge.


Her venter vi spent på dommen, Miss. Bullock veldig spendt, tror ikke det bare var meg som la merke til hvor mye hun ønsket den og hvor rød hun ble bare av å sitte å vente på svaret.


Acceptence speach! Flott tale. Hun takket alle mødrene der ute, det var veldig rørende. Mannen hennes satt med tårer i øynene.

KJOLENE:


Verst Kledde: Diane Kruger…hun bør sparke stylisten, kjole fra Chanel…blææh!


Min Bestkledde: Rachel McAdams og Sandra Bullock


Beste Accessorie: Maggie Gyllenhaal; Øredobber formet som calia liljer!

Noen favoritter yet?

Comment

