#WORKING_EUROVISION2010

Jeg har hatt en fantastisk fin helg, både lørdag og søndag! La meg snakke litt om finalen. For det første så kræsjet jeg i Graham Norton, BIG deal for meg. Han sa “oh, Im sorry”, jeg ble så satt ut at jeg ikke klarte å si noe…først 50 meter unna, skriker jeg av glede. Kvelden gikk veldig bra. Jeg fikk faktisk sett en del av showet, noe jeg er utrolig takknemlig for. Jeg fikk sett Aserbaijan, Moldova, Tyrkia, Frankrike og Danmark. Men de to siste var de sangene jeg gledet meg mest til. Bra innsats fra dem. Gratulerer til Tyskland…ikke dirkete det landet jeg heiet på… Inne i VIP Loungen serverte vi viktige ESC mennesker. Stortingspresident Dag Terje Andersen var der, med sitt følge som bestod av bl.a Tobjørn Jagland. Mange av sponsorene til Eurovision. ca 1300 mennesker var inne på arnenaen, og 800 av disse serverte vi oppe i VIP-losjen. Jeg fikk gå til de begynte poengopptellingen.

Jeg rakk hjem og skiftet, deretter dro jeg ut på afterparty, jeg var innom smuget, men det var egentlig ganske bra, endte opp på Latter, der jeg fikk danset med selveste Jessy Matador. Utrolig sexy kar, utrolig hofte bevegelser på denne fyren. Jeg rødmer bare tanken. I dag jobbet jeg på AC/DC konsert. Kommer til å skrive litt om det i morgen. Men i mellomtiden kan du kikke litt på bildene

3 thoughts on “#WORKING_EUROVISION2010

Comment

