#VentiUno_OFW2010

I dag var jeg og min lillesøster og så Venti Uno på Christiania Theater/ Hilton Hotel i Karl Johan. Det var stas med rød løper og random fotografer som tok bilder av oss. Vi ble servert sjokolade og champagne før showet og mens vi minglet, utrolig god sjokolade, se bildet under. Disse var fylt med jordbær og rabarbara krem!

Etter minglingen og sånt, fikk vi ta plasser i salen, vi fikk plass i midten på tredje rad. Med veldig bra utsikt til catwalken!

Showet var utrolig bra! Da mener jeg utrolig, en live danser, live sanger og live fiolinspilling. Utrolig artig. Jeg siklet så og si etter ALLE kjolene. Men aller mest etter den blå øverst til vesntre. Nederst til høyere ser dere bilde av designeren (lys blå kjole) og hun som sang (turkis kjole). Da showet var ferdig fikk vi se live tromme-konsert, imponerende bra og vi ble servert musserende vin og finger mat. Vi fikk hilst på designeren og modellene, koste oss med musikk og minglet enda litt til. I morgen står det to show på tur. Jeg gleder meg utrolig mye.

Comment

