#VANITY_VANISHED

Første bildet var altså antrekket i går! Skinn nesten alt sammen, jakke, hansker og boots i hvertfall, bootsene kom ikke veldig godt med på bildet merket jeg. Men, pytt, pytt.

Underste bildet er av bandet i gang med den første sangen! Utrolig bra band, digget musikken veldig. De overgikk alle mine forventninger. Gledet meg mest til å se min venninne Ida, som rocket som  bare det på sin el-guitar! Wuhuuu, tross til tenkniske vanskeligheter så gjennomførte de en utrolig bra konsert, om jeg kan kalle det det. Jeg gleder meg utrolig til neste gang 🙂

2 thoughts on “#VANITY_VANISHED

    • Jeg har utrolig slett hår, stivt og vanskelig å gjøre noe med generelt sett, slik at en venn klippet lugg på meg for å gi meg en litt edgy og tøff look, noe som jeg likte veldig godt! 😀 Takk forresten jeg får alltid så fine kompliment av deg <3<3

Comment

