#EXHIBITION_ROYAL_CROWNS

Hvis jeg blir ferdig i tide (noe jeg tviler på, men jeg skal prøve) skal jeg dra på utstilling. Det er min gamle lærer som skal ha utstilling på Rådhuset på lørdag. Hun var og er en stor inpsirasjonskilde for meg. Jeg har alltid sett på meg som en kreativ sjel, men jeg er ingenting i forhold til Gitte! Hun er kreativ altså og inspirerende og veldig entusiastik, det er smittsomt!

[Disse bildene tilhører Gitte, jeg har lånt dem fra hennes blogg]

Jeg er kjempe nysgjerrig på hva hun har gjort. I invitasjonen min står det at hun har lagd kronjuvelene i tekstil, Gitte er ekspert på tekstile teknikker, jeg har lært en del knep som jeg selvfølgelig tar med meg, er som en skjult skatt for meg.

Hallo! Jeg merker jeg bør få med meg dette!

Gitte driver også en blogg, der hun tar bilder av ting hun gjør, om du er av den kreative sorten så må du sjekk ut bloggen, hvis du ikke er kretaiv synes jeg du skal ta en titt fordet!

Comment

