#GIFT_FROM_GREECE

Jeg ble oppringt av mamma i går, hun sa jeg hadde fått pakke i posten fra Israel…jeg var satt ut. “Hvem i huleste ville sende meg pakke fra Israel, jeg kjenner ingen der…”. Det har vært mye snakk om disse brevbombene…ja, hva kan jeg si fantasien løper litt løpsk til tider.

Uansett, jeg var kjempe nysgjerrig og dro til mamma med en gang i dag for å sjekke ut hva det var jeg hadde fått. Jeg åpner pakken og der finner jeg et kjede og et lite selvlagd kort fra min venninne Justine ❤ Jeg ble utrolig glad, jeg har siklet etter et slikt navne kjede i et par år nå, men har egentlig aldri helt funnet designet jeg likte, men dette er i samme skrift som den Carrie i sex and the city har og i sølv! Jeg hoppet av glede! Skikkelig glad for at hun valgte å gi den i gave til meg! LOVE.LOVE.LOVE. Justine bor fortiden i Hellas 😉

Neste inlegg skal jeg vise dere bilder fra en utstilling jeg var på i går. Gleder meg!

Comment

