#READY4CHRISTMASPARTY

399 kr H&M

Denne kjolen er valget mitt til julebordet. Den er veldig typisk meg, med bustier og et skjørt. Disse i dette tilfellet er sydd sammen til en kjole. Jeg er veldig glad i blonder også, og i skjørtet er det litt blonder også. Vet ikke om jeg er så fan av Plisè, jeg hater tanken på at pliseen blir flat på rumpe området siden du sitter på pliseen og ødelegger bretten. usj…jaja

Alt jeg mangler nå er en veske, noe accessories og sko. Det gjenstår bare å finne nå!

4 thoughts on “#READY4CHRISTMASPARTY

Comment

