#INSPO_NY_OUTFIT

Hm dress

Kjole: H&M //Sko: H&M//Belte: Lindex//Ring: Accessorize//Clutch: Accessorize

Dette er hva jeg tenker jeg kan ha på meg på nyttårsaften, jeg driver å planlegger litt etter hva jeg husker jeg har. Men en ting er sikkert, jeg gleder meg skikkelig, selvom jeg ikke har bestemt hvor jeg skal være, om jeg skal ha en stor fest hjemme eller dra til en kompis. Uansett hva det blir så blir dagen feiret med Helene og Milan i klassen ❤ Gleder meg til å se hva de skal ha på seg, mine fellow motekonsulent klassevenninner. Gleder meg til dagen generelt. 2011 skal bli et fabolous år, bedre enn 2010, som for min del ikke var ett av mine glans år. But better tides are yet to come!

2 thoughts on “#INSPO_NY_OUTFIT

Comment

