#PERSONALSTYLING_PHILIP

Dette er en oppgave vi hadde i Personlig Styling. Til dere som har tenkt til å gå motekonsulentstudiet kan jeg fortelle litt om Personlig Styling. Det begynte med at vi hadde om fargelærei dette faget, vi lærte om Itensfarge sirkel og komplimentær farger. Deretter gikk det fra farger til at vi lærte om at alle mennesker er en hvis årstid, da lærte vi hvordan vi skulle bruke styling kittet på skolen, som består av fargespektere og fargesjerf som tilslutt avgjør hvilken årstid man er. Fra det lærte vi om kropp – og annsiktsanalysering, former og hva som kler en best. Tilslutt fikk vi styling oppgaven der vi måtte ta med en venn eller beskjent og kle dem opp i butikker. Nedenfor ser dere to av mine besvarelse av oppgaven, det var slik jeg valgte å løse den. Alt vi lærte er tatt i betrakning. Oppgaven bestod av at vi skulle lage en garderobe der personen kunne bruke dagsantrekket og gjøre det om til et fest/kveldsantrekk. Så måtte vi ha før og etter bildet med. Jeg vil ikke røpe for mye, men gled dere 🙂

3 thoughts on “#PERSONALSTYLING_PHILIP

    • Ja, kveldsstudiet er på et år og 2 ganger i uken og dagsstudiene er på 6 mnd og er mer intenst. Når du leter etter meg på bloglovin så er jeg registrert på bittersweet.bloggbyen.com 😉

Comment

