Me and Tina H

Meg og Tina H! Hun var blant topp 3 i den norske versjonen av project runway (designerspirene). Hun ble deretter også en av mine favoritt designere. Jeg fikk gleden av å møte henne på OFW 2010, altså i fjor. Jeg fikk slått av en liten prat med henne, og hun er virkelig en inspirerende og hyggelig person. Best av alt var at hun husket at jeg hadde sendt henne mail! Jeg ble skikkelig satt ut, på en bra måte.

Jeg så også hennes visning dagen etter, her er vi på vei til Soyaaulait sin visning

2 thoughts on “Me and Tina H

  1. Jeg husker henne godt fra den serien! Spesielt den bunadinspirerte kjolen hun lagde til hun trønderske (gud, funker ikke hukommelsen min godt i dag?) fra Fritt Vilt =) Rart at det er den jeg husker eller hva? =P

Comment

