#RED_HAT

 

7 thoughts on “#RED_HAT

  1. Kan skje alle, du e heldig som ikkje har opplevd vinterdepresjonen før no. Mange får den tidligare. Du kan ringe meg også om de noken gang e noke 😉

    Liker punktene dine. Eg vil forresten også være med på intim konserten :D:D

    • Takk JJ! Skal huske at jeg kan ringe deg jeg ❤

      Vi får se da, jeg sliter litt med å synge foran folk, men er vi alene kan vi synge hele dagen om du vil 😉

  2. Eg har sittet å oversatt alt te Clive, du må hukse på å blogge på engelsk også, slippe eg å gjere så mykje jobb ;P;P Og eg må få væra me på intimkonsert eg også. La oss gjere ein duett 😉

Comment

