#Akefest2012

Årets Akefest i grefsenkollen ble en suksess som året før (og årene før der igjen, hvor jeg ikke var med). I år ble vi 80 pers, jeg tror det var litt fordi snøen kom så sent. Men jeg skulle ake uansett hva, snø eller ikke snø! Jeg møtte Monica og Kine som jeg ble kjent med i fjor og i år tok jeg også med Maria, hun ene som jeg bor med. Det var kjempe gøy! Jeg skal ikke begynne å snakke om hvor store inntak av alkohol det ble, men jeg kan si det slik at det ble mer enn nok! Dette er noen av bildene.

9 thoughts on “#Akefest2012

  1. Dette så jo dritgøy ut! Og haha, jelly shots.. Spiser de jeg, fikk helt sjokk da jeg fant ut at folk svelger hele greia hel?! Haha, jeg suger til å svelge ting da, sliter med en paracet liksom.. For å ikke nevne tequila, lar den ligge og godgjøre seg i munnen til jeg brekker meg.. haha, gud nå følte jeg meg teit!

    Og enda teitere skal jeg føle meg! Var på Puls Step i dag (2/5 denne uka!!), tror nok det blir lenge til neste gang. Er veldig lenge siden jeg har følt meg så teit og håpløs! Hadde ikke peiling på hva jeg holdt på med, må bare le når jeg tenker på min prestasjon..

    • Lo godt da jeg så hva du hadde skrevet, jeg pleide å gjøre det før, men nå har jeg omsider lært meg at de skal rett ned og ikke ligge å svelle i munnen, da blir jeg kvalm ja 😛 hahahah!

      Jeg trener mye dans på Elixia, de har så mange geniale dansetimer, Burleque har jeg blitt avhengig av. Jeg har prøvd meg på Afrodans (afrikansk dans) Der følte jeg meg temmelig dum, første gang jeg prøvde det var jeg alene og klarte ikke helt å følge trommetaktene, så jeg tror jeg sto i bakgrunnen med min egen lille dans 😛 hahahaha

      Har ikke kjøpt noe fra vår kolleksjonen, jobber så mye i disse dager at jeg nesten ikke rekker butikken, eller jeg er for utmattet til å komme meg noen sted 😛 hahaha Gleder meg veldig til våren derimot!

    • Det må du gjøre, dette er et event som en dame på jobben min har startet i gang, type “venners venner” fest! Alle betaler 200 kr hver og får MASSE shots og drikke og mat! 😀 Absolutt verdt det og det er gøy og veldig sosialt!

  2. Haha, ååh, jeg brukte å gå på Afro og Zumba på treningssenteret jeg trener på før. Men har sluttet nå, føler jeg får mye mer ut av å trene kondisjon selv, blir liksom ikke optimal effekt når man skal lære seg nye trinn hele tiden pga. ulike instruktører :p Har blitt veldig glad i den der ellipsemaskinen, tror den viser langt flere oppbrukte kalorier enn det man egentlig har forbrent..

  3. Så kjempe gøy ut! Kunne du skrevet et innlegg om dine fremtidsplaner? er så nysgjerrige siden du ønsker å skape ditt eget klesmerke.

Comment

