#Michelle_Williams&HM

Gorgeous! Gorgeous! Gorgeous! som de sier i Lady- maling reklamen. Det er hva jeg har å si om Michelle Williams sitt antrekk under BAFTA utdelingen. Nå er riktig nok dette antrekket spesialdesignet til henne med klær fra H&M, men det skal komme en lignende kjole i butikken til våren.

Grunnen til at jeg måtte skrive litt om dette er fordi jeg selv liker H&M klærne godt, jeg synes de har fått veldig bra kvalitet på kolleksjonene sine og er blitt flinkere til å kjøre ut flere kolleksjoner samtidig, det vil si: mer å velge mellom. De har en ungdomskolleksjon, og gjerne 3-4 kolleksjoner for damer, som er i alle mulige slags prisklasser. Jeg fant en veske i ekte skinn forleden dag for 700 kr…jeg innser jo at H&M begynner å ta seg opp.

Jeg synes dette var en positiv overaskelse fra en så kjent skuespiller, det var som da Kate Middleton ble sett i klær fra ZARA. Tror det sier noe om at ikke alle velger å gå i Haute Couture antrekk fra de store kjente designer husene. H&M will do just fine. Love it!

Over til noe annet litt morsomt, det er tilbehøret til frk. Williams under BAFTA utdelingen. Hun bærer med seg en clutch veske som ser ut som en bok. På boken står det “The Misfits” av Arthur Miller, som ironisk nok var gift med Marilyn Monroe fra 1956 til 1961. Jeg synes den var artig, jeg har sett litt pån siden til designeren, Olympia Le-Tan og funnet ut at jeg ønsker meg en slik en jeg også, med et annet “cover” . Det er verdt å nevne at Natalie Portman og Clemence Poesy også er blitt sett med hver sin versjon av denne clutchen.

 

 

3 thoughts on “#Michelle_Williams&HM

  1. Haha, den reklamen finner jeg ekstremt irriterende..

    Og blir alltid så trist av å handle på H&M jeg, finner aldri noe. Ellers så finner jeg noe så er det utsolgt i alt utenom str 34.. Ville bare få tak i det hårstrikket med gullring på og den mintgrønne genseren fra H&M trend da de kom, selvfølgelig var de utsolgt på dagen. Ekstremt irriterende! Kjøpte meg dog noe fra trend avdelingen i går, men lurer på om jeg skal levere den inn igjen.. Vet liksom ikke om den var verdt 500 kr :p

Comment

