#MARNI_H&M

I morgen er det pre-shopping av Marni’s kolleksjon for H&M…først og fremst, må jeg si at jeg ikke kjenner noe spesielt til Marni? Er det noen av dere som gjør? Kan hende jeg ikke kan design så godt som jeg burde. Etter å ha sett gjennom kolleksjonen. Vet jeg desverre ikke om jeg vil ha noe fra kolleksjonen. Kanskje noe tilbehør, men ikke noe klær. Hvis jeg skulle kjøpe meg noe så ønsker jeg meg den pysjamas-drakten (bildet under). Men igjen, jeg kjenner ikke mye til designeren til å egentlig ville punge ut med mange lapper. Vi får se om jeg finner noe i morgen 😉

One thought on “#MARNI_H&M

Comment

