#1001_NIGHTS

I kveld var det duket for kollegatreff! Jeg stod på attend som vanlig, fordi jeg har veldig gode kollegaer rundt omkring i resepsjonene i oslo og vidunderlige kollegaer som sitter i Lillestrøm (nesten så jeg skulle ønske jeg kunne sittet med dem)!

Dagens tema var “1001 natt”, vi skulle kle oss litt ut, men siden jeg kom rett fra jobb så var det ikke tid til det. Daten for kvelden var Ida fra Rambøll resepsjonen, hun er min lille solstråle, så søt og god ❤ Hun kommer nok til å være makkern min framover på ISS events. Vi hadde fått hele 2. etasjen på Habibi Cafe og restaurant som forøverig er en palestinsk restaurant med likedan mat. Det var DØDSGOD mat! Det var så mye at det var nesten så jeg og ida ikke hadde plass på enden av bordet. Tallerkene ble stablet oppå hverandre og mat ble sendt fram og tilbake! Jeg smakte på alt, og det var bare en ting jeg ikke likte og det vet jeg ikke hva var en gang…besk smak!

Dette var en helt strålende kveld for meg, bra start etter å ligget i seng i 2 uker i strekk nesten. OOOOOOG jeg må nevne at våren er her (hahahah, som om dere ikke visste det liksom)! Blogg soon, niiiight! ❤

One thought on “#1001_NIGHTS

  1. Maten så kjempegod ut! Er alt bra ellers?

    Du vet meg.. Skole er jo alt jeg gjør, skole og trening, selv om jeg verken blir smartere eller fit. Haha, men sånn er vel livet.. Nå var klokken veldig mye også, så på tide å sette seg ned med kjemi igjen. JIppi……

Comment

