#WEEKEND_PAST28MAR2012

Fredag:

På fredag ble det jentekveld med Anja, Johanna og Vero, vi lagde våruller og skravlet. Godt selskap vil jeg si ❤

Lørdag:

Vi tilbragte mesteparten av dagen i sarpsborg, på besøk hos broren og forloveden til min kjæreste og deres nye tilskudd til familien, Gabriel. Han var utrolig skjønn og sov meste parten av tiden, han våknet selvfølgelig like før vi skulle dra og var våken litt, og det var kjempe stas for min del. Siden jeg og kråkebolla har “godte dag” på lørdag (det vil si at vi kan spise så mye godteri og junk food som vi bare vil) på lørdager tok vi turen innom mcdonalds, jeg har ikke spist der på en hel evighet! Kjæreste kjøpte 4 cheesburgere og 3 chicken salsa og jeg kjøpte 1 chicken salsa meny. Det tok litt plass i “påsan” kan du si 😉

Søndag:

Det var dødsfint vær i Oslo på søndag, det var opp i mot 20 varmegrader, dagen ble tilbragt i frognerparken, hvor det ble et lite utvalg av grillpølser og tæning, jeg kjente jeg angret på at jeg tok med meg boblejakken, skikkelig bommet på temperaturen. Ble snøblind av kjæresten siden han er så bleik, jeg konkluderte med at UV-filteret i solbrillene mine er for svake . Jeg tror forresten Kråkebolla var stolt av Roald Amundsen lighteren sin, ettersom han poserer med den (hvis noen lurte).

 

2 thoughts on “#WEEKEND_PAST28MAR2012

  1. Shit, så fint vær.. Og cheeseburgers fra Mcern er noe av det beste jeg vet! Gud, skjønner ikke at sånt drit kan være godt. Har ikke kondis til å løpe noe særlig lenge på mølla jeg, herregud :p Men får heller ikke til å trene den opp fordi jeg har beinhinnebetennelse.. fun (selvdiagnosert, men orker ikke betale for lege og betennelsesdempende piller og krem, vet jo at det er det :p)

    Er glad Sensation i Telenor Arena fikk ny dato, da skal nok jeg også ta meg en tur! Hadde ikke passet i April pga. eksamensperiode, og fjorårets skuffet ikke! Men ja, undrer meg hva arrangørene tenkte når de kom opp med den line up’en for Amsterdam.. Det skal jo være det største og beste, derfor jeg kjøpte billetter uten å vite line upen. Så vidt jeg vet så spilte både Afrojack, Fedde le Grand og Martin Solveig der i fjor.. Uforståelig 😦 Men jeg tror at Mr. White bruker å være en ulik DJ overalt? Så fremt jeg har skjønt så er noe av problemet med Amsterdam-line up’en at de har brukt to stk som har spilt som Mr. White tidligere, og nå er de plutselig headliners.. I og med at Mr. White alltid skal være en liten og relativt ukjent DJ. Mulig jeg tar feil men :p Og seriøst, han ene som skal spille har 4K Facebook likes, og det bruker jo å bety at folk ikke engang har hørt om vedkommende…

Comment

