#WEEKEND_PAST05MAY2012

Når det er nevnt så har jeg også flyttet (igjen), denne gang er min 17 gang (ja det er flytting gjennomsnitlig flytting en gang i året), så nå håper jeg at jeg blir her en stund. Men den mer gledelig nyheten med akkurat det er, at jeg har fått meg en samboer, det er verdens kjekkeste, fineste, snilleste, deiligste, søteste,  morsomste og mest ansvarsfulle kjæresten og jeg kunne ikke vært mer lykkelig enn det jeg er nå. LYKKE! LYKKE! LYKKE!

Framover nå ser jeg fram til Tyrkia-tur, mer arbeid med kolleksjonen min og skolesøking. Det blir nok i norge etter mye snakk fram og tilbake, jeg er veldig fornøyd med avgjørelsen min, jeg satser litt annerledes på livet nå enn jeg gjorde før og det kjennes riktig og godt.

Nå er det nok snakk, så her er bilder fra helgen som var, og jo alle dere som har sendt hyggelige mail til meg mens jeg har vært syk og lurt på hvor jeg er blitt av; I’m still here, and I’m here to stay!

First concert experience as a couple “we love the 90s”

  

På kino for å se “The Avengers” i 3D

Forrige uke lagde vi hjemmelagd sushi, ble over 50 biter..hehe

8 thoughts on “#WEEKEND_PAST05MAY2012

  1. Dere matcher på det første bildet, for et himla stylish par dere er, kanke klage når du er designer 😉 Gratulerer igjen med samboer. Kåken var lekker, er så glad på dine vegne <3<3

    • Tuva miiiin 😀 hyggelig at du synes vi er så stylish da, må si at gutten min får godt med tips og råd fra meg ja 😉 hihihii sees snart håper jeg 😀

  2. søte dere er 😀 er så glad for at det går så bra med deg og gutten din. Du er den jenta jeg kjenner som fortjener dette mes av alle. dette unner jeg deg, lille frk. solstråle 🙂

  3. Wow! 6. gang som sykemeldt så langt dette året? det er mer enn en gang i måneden det. Sykt kjipt!! er forkjøla hele tiden selv, men ikke så ille at jeg blir sykemeldt heldigvis.

    Velkommen tilbake og gratulerer med ny leilighet og samboer! 🙂

    • ja, det startet ganske greit med en forstuelse i håndleddet, deretter bronkitt og influensa og i stedenfor å gi meg en sykemelding som gjorde at jeg fikk tid til å bli frisk, måtte jeg til legen hver 4 dag eller noe og få forlenget sykemeldingen…tragisk nok. Men nå er den tiden forbi, jeg er frisk og rask for flere år nå 😉

      Takk for det ❤

Comment

