#KNITTING_SCARF

Mens andre tilbringer helgen sin på fyll og fanteri, har jeg en aldeles rolig helg. Jeg tilbringer tiden med å være med venner og ikke minst strikking. Høst = Strikking. Når min kjære samboer ønsker seg noe strikket av meg, så kan jeg ikke si nei, han ønsker å bære et plagg jeg har skapt så fælt. Og det skal han få.

Dette kjøpte jeg:
5 x alaska garn
1 x rund strikkepinner str. 6

Oppskriften:
 
ca 50 masker (avhengig av hvor bred du ønsker den)
strikk med rettmaske fram og tilbake til ønsket lengde, jeg skal strikke min ca 1 meter
Deretter sy sammen endene og du får et sjerf du kan tvinne rundt halsen

Jeg skl selvfølgelig legge opp resultatet når jeg er ferdig.

2 thoughts on “#KNITTING_SCARF

  1. Gleder meg til resultatet 😀 Skulle ønske jeg kunne sy og strikke ting.. Kunne jeg laget mine egne knits akkurat som jeg vil ha dem. Eller sy inn klær for en optimal passform 😛

Comment

