HOUSE OF COMMUNICATION SS14

SAM_3341

Yesterday was my first meeting with the pr-company House of Communication. I have never experienced press days in Oslo before, so this was fun, and certainly something I will attend again. This was perfect for my photoshoot planned in November/december. I got some trend updates and inspiration, I also got to meet some fabulous fashion bloggers as well!

I got to have a preview of brands like Ilse Jacobsen, Ecco, Cubus, MunthePlusSimonsen, Ole Lyngaard, Kari Traa, Samsonite and many moore

Thanks to the lovely Tina for the invitation!

SAM_3375SAM_3374SAM_3372SAM_3376SAM_3379

3 thoughts on “HOUSE OF COMMUNICATION SS14

  1. Ååh for en unik og flott dag da! Du må fortelle mer om slike ting du gjør =) Masse flott der jo! sv – Tuusen takk for tipsa! Jeg fikk vite ganske lite av fastlegen min. Heldigvis virker det som det verste er borte nå, så krysser fingrene for at det forblir slik

    • Skal prøve på det ja, jeg er ikke like flink til å blogge som jeg var før.

      Fastlegene vet veldig lite om plantar fascit, jeg fikk ingen råd, bare masse kurer og piller og tull. Men samboern min han har en del kontakter og venner i treningsmiljøet og jeg ble kjent med en fysioterapeut gjennom han. Som ga meg mye råd og tips. Og jeg har også gjort meg selv en del egen erfaringer, så det er veldig individuelt hvordan smerten lindres 😉

  2. Pingback: THE YEAR 2013 THROWBACK | christinadang.com

Comment

