THE BOYFRIEND COAT

When I was following my little sister home the other day, it was sunny and nice outside. As for right now I only have big jackets no coats. I found Tomas’ coat hanging in the hall, so I borrowed it. I think it gave me a different yet cool look.

IMG_6099IMG_6127IMG_6090IMG_6133

GET MY STYLE

9ff1eef475f80626e3d3bd604b5569fc ladies-boots-lazare-black-leather-2418-1 images images (1) gloverall-gray-wool-blend-duffle-coat-product-1-2197398-480628173_large_flex angora1

9 thoughts on “THE BOYFRIEND COAT

  1. Dette er ikke den samma jakken som du hadde på instagram? Blei litt forvirret eg 😛 Du e fin uansett då, kor e jakka fra insta fra? 🙂

  2. I love how you styled that boyfriend coat! It’s fun to borrow some items from your hubby’s closet and create your own style with it! 😉 Super like! Oh and I want your boots! 😉 xo

  3. Hei. Det er ikke for å være kritisk eller “slem” mot deg, men jeg synes du ikke har noe fashionsans i det hele tatt. Jakken din er altfor stor (skjønner at det er en boyfriend coat, men alikvel..den er ikke pen på deg) og med støvlettene ser det bare stygt ut. jeg ser også at du kler deg i skjørt, noe som ikke passer fasongen din..du har litt mage og dermed får du skjørtet til å vende oppover foran deg. Jeg ser du får en del positive kommentarer, men vet ikke helt om dette er fordi folk bare vil være hyggelig mot deg..eller om de rett og slett er falske tvers igjennom. For å være ærlig synes jeg du ikke kler deg noe spesielt pent i det hele tatt. Vel, dette er min mening..og en blogg kan vel ta imot ikke så postive kommentarer også? Bloggen din er nokså interessant på andre måter når du skriver om produkter og slikt 🙂

    • Kjære Marthe Marie, så bra du er ærlig med meg. Verden trenger så mange fler av deg, det er av og til derfor jeg lurer på hvorfor vi ikke er blitt bestevenninner før 😛 Som du forstår så liker jeg å dele antrekket mitt, men kler meg i det jeg synes er komfertabelt å gå i, om jeg har litt mage, ikke noe jeg skammer meg over. At det er det du får ut av bildene mine sier vel det litt mer om deg. Jeg er ganske fornøyd med mine valker og min lille struttemage, den gjør.meg menneskelig. “Outfit”-bildene mine er…tjaa…et tidsfordriv. Ikke noe jeg satser på, det er mange andre tynne, høye og slanke bloggere som tar seg av det. Bloggen min er selvfølgelig mottakelig for negative eller ærlige kommentarer, for det var vel poenget ditt 🙂 Jeg synes det er koselig å få kommentarer “slemme” som “snille”. Jeg oppfordrer deg til å heller råde meg til å kle meg mer som deg, hvis du har så mye mer motesans, jeg er åpen for å prøve nye stiler 🙂

Comment

