KONKURRANSE: VINN KINOBILLETTER TIL “THE OTHER WOMAN”

Kjære Lesere 🙂
Jeg er en sucker for chick flicks og ikke minst Cameron Diaz. Jeg har vært så heldig å få holde enda en kinokonkurranse, denne gangen til “The Other Woman” med blant annet; Frøken Diaz, Leslie Mann, Nicki Minaj, Kate Upton og (Game of Thrones Hunken) Nikolaj Coster-Waldau. Selv skal jeg se denne filmen på kino og ønsker å gi deg muligheten også.

“Etter å ha oppdaget at kjæresten hennes allerede er gift forsøker Carly (Cameron Diaz) å stable livet sitt på beina. Når hun tilfeldigvis møter ekskjærestens kone Kate (Leslie Mann) og oppdager hvor mye de har til felles, blir hennes tidligere fiende hennes nye beste venninne. Oppstandelsen er stor når de oppdager at det finnes en tredje kvinne (Kate Upton) i eksens liv, og de tre kvinnene går sammen om å planlegge felles hevn på den utro løgnhalsen.”

Utifra hva jeg har sett, tror filmen blir årets jentefilm, nå får du sjansen til å vinne en kinobillett til denne filmen for deg og en venninne 🙂

Alt du trenger å gjøre for å vinne er å fylle ut navn og mailadresse i kommentarfeltet, gjerne dele konkurransen med vennene dine på Facebook (men det er ingen must). Kinobilletten funker på en valgfri forestilling i en valgfri by.

Vinnerne blir trukket ut på bloggen førstkommende søndag.

LYKKE TIL!

13 thoughts on “KONKURRANSE: VINN KINOBILLETTER TIL “THE OTHER WOMAN”

  1. Jeg har utrolig lyst til å se denne filmen! 🙂 Traileren er morsom 😀 Hadde vært hyggelig å muntre opp min venninne som har det ganske kjipt for tiden.

Comment

