#BEAUTY_EVENT@STRATOS

Earlier this week there was a beauty event at Stratos hosted by Polhem Pr, Coverbrands and Strindberg. They were promoting the fall trends within skincare, cosmetics and vitamins. We got to see the new skincare series from Booster Pro, mineral make up from Gaya and vitamin from Fountain to mention some of the brands.


Tidligere i uken var det holdt beauty event på stratos i regi av Polhem PR, Coverbrands og Strindberg. Det var en visning av høstens nyheter, vi fikk se hudpleieserier av Booster Pro, Mineralsminke av Gaya, og Fountain (en slags flytende kosttilskudd) for å nevne noen av merkene som var der.
I fell in love with Booster Pros hand lotion body scrub and clay facial mask, gotta get a hold on them and test them!


 Jeg forelsket meg helt i håndkremen, kropp skrubben og leire annsiktsmasken til Booster pro, må få tak i det og prøve dem ut!

This liquid vitamin booster was also a fav of mine, I got to test the one that gives you more energy and one with some greens in them, and I was positively surprised as they tasted pretty good. But I might recommend them in a smoothie or with some juice.


Dette flytende vitamin kosttilskuddet ble en av favoritt tingene vi fikk se på eventet. Jeg fikk smake på den som gir mer energi og en med noe grønne alger i og må inrømme å si at jeg er veldig positivt overrasket. Det smakte faktisk godt. Jeg vil nok ikke ta to t-skjeer av dette bart, men tror de hadde vært perfekt til smoothier eller i juicen.

4 thoughts on “#BEAUTY_EVENT@STRATOS

Comment

