BRYLLUPSKONKURRANSE

SPONSET PRODUKTER

Rikitg god mandag til dere alle sammen. Det er ganske sjeldent jeg skriver på norsk, men noen unntak finnes det jo.

Denne gangen har jeg den ære av å dele ut et brude-kit/make-up bag (verdi 600 kr) til en kommende brud. Denne flotte make-up bagen er en hver bruds lifesaver. Selv står jeg brud i 2016 og synes derfor at denne konkurransen er ekstra stas! Bagen er delvis sponset og siden jeg synes det ble så “lite” slang jeg på litt ekstra!

Meld gjerne på en brud du kjenner! Jeg trekker en tilfeldig vinner 1. september.

For å være med må gjøre følgende:

-Like evelyndang.com på facebook og dele konkurransen videre
-Skrive ned bryllupsdato (eller måned og år) du/bruden skal gifte deg og e-mail adresse i kommentarfeltet nedenfor

clinique_konkurranse

I bagen får du følgende (du får også bagen):
1 x Clinique Maskara*
1 x Clinique ansikts serum*
1x Clinique øyenskygge/ rouge pallett*
1 x leppomade (cherry) fra Oilily
1 x Hårspray fra Kerastase
1 x Test Shampoo fra Kerastase
2 x  Selftanning sheets fra Comodynes
3 x Gnagsårplaster fra Salvequick
1 x Bryllups Magasinet*

*sponset produkter

LYKKE TIL!

6 thoughts on “BRYLLUPSKONKURRANSE

Comment

