#CARRIE_DIAREIS

Er det noen av dere som gleder dere til denne serien her kommer ut? Jeg vet jeg gjør, hele serien skriker mitt navn. Young Carrie Bradshaw! Young Christina Dang! hahahaha neida, jeg bare tuller… Jeg prøver å ikke ha FOR store forventninger til filmen, for jeg vil egentlig ikke bli skuffet. Det eneste jeg håper er at vi får se hvordan hun har utviklet stilen sin og ikke minst tankegangen, jeg håper vi får oppleve my fashion på 80-tallet.

Så langt er det kun bekreftet at vi blir kjent med den unge Carrie og Samantha. Serien er under innspilling nå og har forventet premiere i august i usa. Anna Sophia Robb spiller den unge Carrie, hva synes vi?  Her er noen offisielle bilder. Jeg gleder meg!

_______________________________________________________________________________________

Are anyone of you looking forward to this series? I know I do, the whole series has my name written all over it. Young Carrie Bradshaw! Young Christina Dang! hahaha, just kidding…I trying not to have any expectations at all, in case I get disappointed, because I don’t want to be. I hope that we get to se how she has developed to become THE CARRIE BRADSHAW and her development in the clothing department, and I hope to experience alot of the 80’s.

So far its only confirmed that we will get to know the young Carrie and Samantha. The series are in post production now and will be expected to premiere in august in the U.S. Anna Sophia Robb will be playing Young Carrie, what do we think? Here are some official pictures. I can’t wait!

2 thoughts on “#CARRIE_DIAREIS

Comment